2014. december 3., szerda

Gondolatok így utólag leírva az én kis 2 évesemnek

Édes kis Petikém!
Hálás vagyok a sorsnak, hogy én lehetek az anyukád! Örülök, hogy minket "választottál" a szüleidnek. Már két éve ragyogod be a mindennapjainkat. Láthatjuk ahogy növekszel, ahogy napról-napra mindenről többet tudsz, fejlődsz, okosodsz és bontakozik a kis személyiséged!
Igyekezlek tanítani minden szépre és jóra, de Te is tanítasz engem nap, mint nap. Tanítasz arra, hogy megismerjem önmagamat, hogy rácsodálkozzam az élet apró dolgaira, a türelmemet és önfegyelmemet is tréningezed, de ezáltal mindketten fejlődünk.
Nagyon boldog vagyok, amikor már kimutatod a kis érzéseidet, átölelsz, becézgetsz. Ezeknél és egy ilyen drága kis gyermeknél nem is létezhet nagyobb kincs egy anya számára!
Nagyon szeretünk és apával együtt kívánunk neked Nagyon Boldog Születésnapot (itt is, bár kicsit megkésve az elmúlt hetek történései miatt)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése