2013. március 3., vasárnap

Forgolódó Manó

Most csütörtökön történt, hogy az én Petikém hasra fordult.
Szokásos fürdés előtti játékidőnket töltöttük a földön. Mókáztunk, de közben a Petivel is beszélgettem, így valahogy kimaradt a "guri-guri és vissza" játékunk (erről az előző bejegyzésben írtam), amin a Petike mindig nagyokat kacarászik. Hát egyszer csak azt vettem észre, hogy az én kisfiam nagyon küzd és forgolódik oldalra, nem is mertem közbeszólni, nehogy megzavarjam a koncentrációban.
Mondtam is a Petinek, hogy: "Figyeld már, mindjárt átfordul!"
Mire Ő: "Ááá még az odébb van..."
Amire kimondta a kölyök már hason is volt... :D
A kis kezét nem igazán tudta maga alól kiszedni, de szabályosan átfordult. Hamar elégedetlenkedni kezdett, mert a hason fekvést még mindig nem igazán szereti, így visszafordítottuk. Aztán ismét és ismét átfordult. Először még csak tíz lendületből ment neki, majd háromból.
Az elmúlt napokban ha a földön volt mániákus forgolódásba kezdett. Tegnap már egy lendületből csinálta. A Peti visszafordította, de egy másodperc alatt ismét hason volt. A végén le kellett állítanunk a gyereket, mert nem akarta abbahagyni! Már sírt a fáradságtól, de mint egy megszállott csak folytatta, szerintem ha nem szakítjuk meg végkimerülésig képes lett volna csinálni... :D
Egyenlőre még csak balra forog. Már láttam, hogy elgondolkodott azon, hogy hogyan kéne a másik irányba is megcsinálni a dolgot, de még nem állt össze a fejecskéjében a kép, hogy hogyan lehet ellenkező oldalra is kivitelezni.
Minden esetre így alig 3 hónaposan szerintem kicsit korán kezdi...
Bár mondjuk a hasamban is sokat mocorgott (magától, meg általam is).
Nézzétek, így csinálja a kis drága:


1 megjegyzés:

  1. Nagyon édes, meg kell zabálni, ahogy mosolyog! :)
    Ügyes a fordulással is!

    VálaszTörlés