2012. május 28., hétfő

15.hét

Hát itt tartunk most. :) A rosszullétek (nem csak reggel voltak, de szerencsére egyszer sem hánytam) mára már teljesen elmúltak. Jól vagyok, bár délutánonként szükségem van 1 óra szundikálásra, hogy bírjam estig a kiképzést. Hálás vagyok, hogy ezt megtehetem. Szóval az alvás igényem megnövekedett és érzékenyebb is vagyok, mint amúgy (pedig eddig is hiper-szuper érzékeny voltam).

A múlt heti tanácsadáson szívhang hallgatóval hallgattuk meg a picit, de csak rövid ideig, mert egyfolytában elmocorgott, igazán elemében volt. Biztos azt gondolta ezek meg mit hallgatóznak itt! :D Átestem a genetikai vérvételen (itt szűrik a genetikai rendellenességeket), izgulok kicsit miatta, remélem minden rendben lesz!
A kötelező fogorvosi vizsgálatra is elmentem és hát meglett az első tömött fogam. :( Eddig se lyukas, se tömött nem volt. Remélem nem is lesz több, mivel szedem a szükséges vitaminokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése