2012. május 28., hétfő

Az első "találkozás"

Az első orvosi vizsgálaton nagyon izgultam. A doki igazán kedves volt. Megvizsgált, majd ultrahanggal is megnézett. Csak nézegette-nézegette a monitort de nem mondott semmit...
Kezdtem ideges lenni, meg is kérdeztem, hogy na, hát mit lát??? Erre bekapcsolta a szívhangot... :)

Istenem, ez volt életem egyik legmeghatóbb pillanata. Hát tényleg ott van!!! :) Egy kicsi lény, aki még olyan ici-pici, de már ver a kis szíve (pontosabban, ha jól tudom ekkor még csak szívcsőnek hívják).  Hát csodálatos élmény volt, nem lehetett könnyek nélkül kibírni...
A doki megállapította, hogy 7 hetes vagyok és a szülés várható időpontja 2012.11.19. lesz.

Aztán bejelentkeztem a védőnőkhöz, akik szintén nagyon kedvesen fogadtak. Ismertük is egymást, hiszen pont tavaly tartottam a felkérésükre egy előadást a várandósság és a hastánc kapcsolatáról. Megkaptam a kiskönyvemet is és tájékoztattak a további vizsgálatokról.

Itthon a boldog apuka is belátta, hogy a tesztek bizony nem tévedtek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése