2012. december 17., hétfő

Az igazi segítség

Hát már lassan kilábalunk a betegségből. A múltkori bejegyzést követően az állapotom csak rosszabb lett. Pont egy hete volt, amikor elmentem a doktornőhöz. Már oda felé menet éreztem, hogy ha köhögök majd szétmegy a fejem, annyira fáj. Hazaérve megmértem a lázam és 38,8 volt. Akkor kicsit megijedtem. Át is hívtam anyut, hogy pesztrálja kicsit a Petikét, így tudtam pár órát feküdni.
Jó pocsékul voltunk néhány napig. A gyerek náthásan, én meg torokfájósan, náthásan, köhögősen, lázasan...
Szerencsére a Petike náthája gyorsan elmúlt.
Úgy féltünk az első orrszívástól, mint a tűztől. Anyu meg a Peti el is bliccelték volna, de én mint gonosz felelősségteljes anya mondtam, hogy itt bizony orrszívás lesz és kész. Annyira örültem, hogy az én kisfiam ahelyett, hogy sírt volna mindenféle nyekkenés nélkül tűrte az egész porcedúrát, ami igazán eredményes volt.

A Peti nagyon rendes, mindent elintéz helyettem (mindent, csak hogy ne kelljen egyedül itthon maradnia a gyerekkel). :D Mikor egy hete elküldött a dokihoz mégis 1 órára maguk maradtak. Közben hívott telefonon, de valamiért nem csengett ki (máskor is csinált már ilyet a telefonom). Hát mire hazaértem pontosan az esedékes szoptatásra, arra ő jól bekamillateáztatta a gyereket, mondván hogy éhes...
Megmondták, hogy még nem szabad teáztatni, a kamilla meg amúgy is allergizálhatja az ilyen kicsiket. Szerencsére nem lett gond! Mondtam, hogy legközelebb pörköltet etessen vele, vagy vigye el sörözni!!! Pffff, pasik... Mindezek ellenére rengeteg segítséget kapok Tőle, amit ezúton is köszönök!

A nagyik, anyukám és a Magdi néni is igazán segítőkészek. Tényleg, ez már igazi segítség, hogy amikor átjönnek átveszik kicsit a babázást, így egy kicsit tudok mást is csinálni. A betegeskedés alatt ez különösen fontos volt, így tudtam picit pihenni.
A Peti anyukája még finomabbnál finomabb ételekkel is ellát bennünket! Istenien főz!!!
Közben már én is főzögetek, de nagyon rendes dolog tőle, hogy ezzel is próbál kímélni a gyermekágyas időszakban.

Szóval ezek már igazi segítségek!
Peti, Magdi néni, anyu: Nagyon köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése