2012. december 18., kedd

Ez a fránya hasfájás...

Az én édes kis Petikém igazán hasfájós lett... :(
Próbálgatjuk a ilyen megy olyan cseppeket, de nem igazán látjuk az eredményt. Mindig periódusokban tör rá szegényemre a hasfájás. A Peti csak azt mondja, hogy "disznóvágásozunk", mivel kb. úgy visít szegényem, mint egy kismalac. Most is itt a karomban van el nyugodtan.

Vettünk egy zselés párnácskát (én csak pocak párnának hívom), amit felmelegítve rárakunk a kis hasára. Ez némileg használ.
Csütörtökön megyünk tanácsadásra, remélem ott tudnak valami okosat mondani. Annyira próbálok odafigyelni hogy mit eszek, de igazándiból mit sem számít. Kísérleteztem, hogy a tiltott dolgokon kívül még kihagyok ezt, vagy azt, de semmi nem volt eredményes. :(
Büfiztetem, tornáztatom meg ilyenek, de semmi eredmény...
Nem a gyereksírás zavar, hanem az, hogy fáj valamije és én nem tudok rajta segíteni, csak látom, hogy szenved szegény.

Az a baj az ilyen cseppekkel is, hogy legalább egy hetet kell adni nekik, hogy kifejthessék a hatásukat, egyenlőre viszont nem hogy javulna tőlük a helyzet, hanem inkább egyre rosszabb...
Még szerencse, hogy egyenlőre az éjszakáink még mindig nyugisak. A múlt este csaknem át is aludta az éjszakát. Kevéssel 6 előtt kelt fel szopizni.
Még az jutott eszembe, hogy van biotron lámpánk. Majd megkérdezem a doktornőt, hogy szabad-e használni ilyen kicsi babáknál és akkor még azt is kipróbáljuk.

Hát nagyon remélem csütörtökön mondanak valami okosat, mert jelenleg ott tartunk, hogy napközben mindenféle praktikák, ringatás, éneklés után alszik fél órát aztán kezdhetek mindent előről (mellesleg a bal fülemre szerintem már a hallásom is csökkent)...
Örülnék, ha rendeződne ez a fránya hasfájás!


2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Véletlenül találtam a blogodra, de azóta rendszeresen olvaslak. Az iménti írásod után mindenképpen úgy gondoltam, hogy megosztom veled a tapasztalataimat. Kétgyermekes anyuka vagyok, a nagyobbik gyermekem, akárcsak a te kisfiad, szörnyen hasfájós volt. Azt mondják a kisfiúk érzékenyebbek erre, sajnos :( Szóval ami nálunk bevált az az azóta is nagy becsben tartott cseresznyemagpárna, amit szintén melegítve kell a fájos pocira tenni, de a későbbiekben is sok mindenre lehet használni (én pl. a második gyerkőcnél jelentkező állandó mellgyulladásomat is ezzel gyógyítgattam, de jó fülfájásra, menstruációs hasfájásra stb., szóval szerintem egy csodaszer). De amit még mindenképp érdemes kipróbálni az a 4 hetes kortól használható Gripe Water (másnéven angol víz), nálunk ez is bevált (előtte már próbáltunk egy csomó mindent, ami egyáltalán nem használt, és ráadásul szintetikus volt, ez pedig abszolút természetes anyag - kapormagolajat tartalmaz). Ja és ami még nagyon fontos egy hasfájós babánál az a babamasszázs, nem csak segít a babának a fajdalom enyhítésében, de a testi közelség még meg is nyugtatja.
    Tudom mennyire szörnyű, hogy szenvedni kell látnod a babádat, de kitartás, idővel ez is elmúlik, remélhetőleg minél hamarabb!
    Üdv.
    Adrienn

    VálaszTörlés
  2. Ha kigyógyulok a göthösségemből, és eljutok hozzátok, megtanítalak kötözni, azt hiszem, életmentő lehet nektek! :) (Nándor is hasfájt sokat, nála két dolog jött be. 1.: testközelség éjjel-nappal, 2.: tejtermékek totális elhagyása a részemről.)

    VálaszTörlés