2012. december 8., szombat

Dögrováson... :(

Már napok óta fája a torkom, végül a nátha és a köhögés is elkapott... :(
Több éjszaka nagyon le is izzadtam, de a lázamat nem mértem meg. Gondoltam úgysem vagyok lázas...
Ma éjszaka már éreztem, hogy valami nem stimmel, mert mintha a tejem is kicsit kevesebb lett volna.
Reggelre szegény Petikém is náthás lett.
Erre az imént megmérem a lázam és 37,8... Felhívtam a védőnőt, aki nagyon segítőkész volt, mint mindig és mondta, hogy mit szabad bevennem. Reggel már a Petike náthájával kapcsolatban is ellátott jó tanácsokkal.
Szóval most azon izgulok, hogy nehogy szegény gyerek is lázas legyen, mert akkor kórházba kell mennünk. Bár mondta, hogy ez ilyen pici gyerekeknél ritka, meg hogy az anyatejjel ellenanyagot is szív magába. Próbálok nem is gondolni rosszra, nehogy bevonzam...
Már annyi kézfertőtlenítőt elhasználtam, hogy csak na. Orrfújás, kézmosás, orrfújás kézfertőtlenítő (ha nem tudok kimenni kezet mosni). Hát most ez jól összejött nekünk...
Még jó, hogy ma a Peti itthon volt és kicsit besegített a babázásban. Az előbb is Nála aludt el a Petike... :)
Hát szurkoljatok nekünk, hogy minél hamarabb jobban legyünk!

1 megjegyzés: