2012. június 24., vasárnap

Rugdalózik a kis Drága :)

Tegnap betöltöttük a 19. hetet!
Pontosan a 18. héten megmozdult az én Kincsem! :) Már előtte szerdán éreztem gyanús dolgokat, de szombaton egyértelműen megmozdult.

A múlt hétvégém teljes egészében ribizli eltevéssel telt el. Szombaton szedtem, vasárnap meg befőztem ribizli zselének és szörpnek. Rengeteg munka volt vele és nem lett túl sok belőle, de megérte, mert nagyon finom lett. Annál nagyobb érték lesz, amikor majd felbontjuk. Igazság szerint nehezen bírom megállni, hogy ne nyissam fel azonnal... :D

Szóval amint a nagy melegben szedtem a ribizlit, (kb. két percenként váltottam pozíciót, se guggolva, se állva, sem pedig hajolva nem volt jó) egyszer csak egy határozott mozdulatot éreztem a jobb oldalamon. :) Biztos voltam benne, hogy ez csak az én Petikém lehetett!
Este aztán szintén mocorgott...

Azóta eltelt több mint egy hét és egyre határozottabban érzem a mozgását. Megfigyeltem, hogy általában étkezések után kezd vidám mocorgásba. Tegnap például igazi showműsort adott. Vagy fél órán keresztül nagyon aktívan mocorgott, rendesen láttam a hasamon, ahogy rugdalózik... :) Aztán elkezdte cifrázni egyszer itt, egyszer ott rúgott. :)

Persze, ha az apucinak, vagy a leendő nagymamáknak akarom megmutatni, akkor csak azért sem produkálja magát. Talán még szégyellős egy kicsit.

Amikor a nagymamámnak mondtam, hogy megmozdult és hogy jobb oldalon éreztem először, mondta, hogy akkor tuti, hogy fiú lesz. Régebben ugyanis, amikor még nem volt ultrahang, abból következtettek a születendő gyermek nemére, hogy melyik oldalt mozdul meg először. Milyen érdekes, erről még nem is hallottam... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése